Pengenalan
Testimonial
Cara Pesanan
Promosi 2014
Menu Produk (Seperti Jadual Di Bawah)
PRODUKHARGA PRODUK
Minyak Lintah SensaoilRM 39.90
Minyak Lintah TapaRM 40.00
Sensa Cream RM 39.90
Wild-X RM 40.00
HandsomeUp PumpRM 160.00
Catuaba RM 130.00
PL SuperGelRM 50.00
Libido Gel RM 60.00
Ayuzip LotionRM 39.90
STAMINAGEL RM 65.00
Ring Vibrator RM 19.90
Phero-X N/A
Pherolins RM 59.90
Phero Max RM 60.00
KENAPA BERURUSAN DENGAN KAMI

1. Kami adalah pengedar yang menjual produk original sahaja.
Produk dijamin tulen dan original serta selamat digunakan

2. Setiap pesanan yang kami terima kami akan hantar pada hari yang sama atau selewatnya hari yang berikutnya

Anda akan menerima pesanan selewatnya dalam masa 3 hari bekerja(tidak termasuk Jumaat, Ahad dan Cuti Umum)

3. Kami akan respond pertanyaan anda dengan cepat
Ini kerana kami mengutamakan kepuasan pelanggan yang berurusan dengan kami.

4.
Syarikat kami telah beroperasi lebih dari 6 TAHUN.

Pembekal Produk Sensaoil dan Produk Tempatan

Sebarang pertanyaan boleh hubungi:
AAM Hikmah Enterprise
Tel : +6017-7025123 (zaiful)
Email :
powerproduk@gmail.com

Testimonial sensa

Ini adalah testimoni yang benar daripada pengguna produk ini. Cuma nama adalah bukan nama sebenar demi menjaga privasi pengguna.

"Aslmkum. Usia saya 22 thn. dh cuba sensa 4 bulan. Telah nampak perubahan saiz zakar. hampir berukuran 10 inci. Bolehkan ia berterusan menjadi panjang? "
En M - Utara Tanahair

"Besar. Panjang. Mmg puas hati. Dah sampai 6.5 inci
En akhbar" - Tengah tanah air.

"Ok. Cuma sekarang ia tak kelihatan membesar@ panjang lagi. Tapi perubahan ketara antara kepala mengembang besar sket. Bagus sensa ni" - En Ali, Utara

"Dulu saya cepat pancut dan mulah lembik walaupun baru 5 minit bersama isteri. Setelah 2 minggu menggunakan sensaoil, zakar saya lambat turun walaupun dh pancut. sehingga isteri saya klimaks". - Amran, Perlis

"Saya dapat rasakan cengkaman selepas 2 minggu guna ayuzip lotion" - Pn Anis



TESTIMONI PENGGUNA PRODUK

En. Abu Bakar, Seremban. 

Saya begitu teruja untuk menjual produk kesihatan ini kerana di pasaran masa kini tidak banyak produk keluaran kesihatan dalaman yang dihasilkan daripada minyak lintah yang sangat efektif. Saya dan isteri telah pun menggunakan produk ini dan hasilnya sungguh meyakinkan. Sensa Series dan Ayuzip Series yang berasaskan 100% herba tradisional dihasilkan dengan teknologi moden yang begitu efektif, mudah dan selamat digunakan. Saya merupakan pengguna setia produk Sensa Vacuum Pump dan Sensa Cream. Memang dapat mengembalikan kelelakian anda. Saya juga pernah terpilih sebagai Pengedar Negeri Bulanan Terbaik dan saya mendapat ganjaran bulanan yang istimewa di samping kemudahan lain yang disediakan oleh pihak syarikat. Saya juga berbangga kerana menjadi pengedar sah, pendapatan saya semakin berlipat ganda iaitu sekurang-kurangnya RM70 ribu sebulan.


Tengku Abdullah, Kota Bharu. 


Saya pengguna setia Sensaoil dan keajaiban yang berlaku ialah saya begitu yakin setiap kali bersama dengan isteri saya. Tiada lagi masalah hubungan antara kami. Penggunaan Sensa Ring Vibrator juga unik dan didatangkan khas dalam bentuk gelang getah. Gegaran yang terhasil dapat menjanjikan pengguna menikmati kebahagiaan umpama di malam pertama.





Awang Binting, Papar. 


Saya bersyukur kepada Tuhan kerana dalam tempoh yang singkat, saya semakin dikenali di setiap pelusuk termasuk juga di Bumi Kenyalang Sarawak. Produk-produk keluaran Lovelorn Lure Industry Sdn. Bhd. ini memang sangat menakjubkan kerana selain dapat membantu pasangan-pasangan yang bermasalah dalam rumahtangga, produk ini juga boleh digunakan oleh semua peringkat umur dari peringkat remaja, dewasa dan warga emas. Sebenarnya, saya bermula sebagai Pengedar Spora. Tidak sampai 3 bulan, saya telah dinaikkan status sebagai Pengedar Kawasan. Pendapatan saya juga meningkat berkali-kali ganda daripada sebelum ini. Memang sangat bertuah kerana menjadi pengedar produk-produk Lovelorn Lure. Saya merakamkan ucapan jutaan terima kasih kepada Pengasas dan kakitangan Lovelorn Lure kerana memberi saya peluang menjadi pengedar. Saya dengar Lovelorn Lure akan mengeluarkan produk terbaru iaitu Sensa Cafe dan Ayuzip V-Gin Cafe. Saya memang dah tak sabar-sabar nak mencuba produk tersebut. Pasti meletup!



Pn Haryani, Sabah.


Sebagai wanita yang telah berumahtangga, saya amat menitikberatkan kesihatan dalaman. Dulu, saya sering mengalami masalah keputihan. Pelbagai produk telah saya cuba tetapi kurang berhasil. Salah seorang kenalan saya menyarankan agar menggunakan produk Ayuzip V-Gin Lotion. Seminggu selepas itu, masalah keputihan semakin pulih. Lebih menarik saya juga telah mencuba krim payudara Ayuzip Curvylicious. Pada mulanya saya kurang yakin dengan keberkesanan krim ini. Namun dalam masa 3 hari, ia mula menampakkan kesan. Kini saya semakin yakin dengan penampilan saya. Terima kasih Ayuzip dan saya mengesyorkan agar semua wanita di Malaysia mencuba produk-produk Ayuzip dan rasai perbezaannya.



Puan Suraya Idar, Batu Pahat. 


Sebagai pengasas salon dan perunding kecantikan saya memang amat menitikberatkan soal kecantikan dari segi luaran dan dalaman. Pada akhir tahun 2006, saya merasakan berat badan saya naik mendadak dan badan mudah terasa penat. Pada awalnya saya menjangkakan faktor penambahan usia saya sebagai penyebab. Mujurlah pada awal tahun 2007 saya telah tertawan untuk mencuba produk Ayuzip V-Gin Drink dan Ayuzip Bodylicious. Wow!! Ternyata berkesan dan menakjubkan. Setelah sebulan mengamalkannya, saya dapati rasa penat, letih dan lesu tiada lagi. Malah, badan lebih ramping dan menawan. Semua aktiviti harian saya berjalan lancar. Ayuzip Fairlady dan Ayuzip Curvylicious juga tidak kurang hebatnya. Kulit lebih halus dan badan makin terbentuk. Penampilan diri mestilah sentiasa dijaga, barulah namanya power!

1 comment:

AR said...

Dah lama pakai,setiap kali seperti malam pertana,isteri klimaks berulang kali,minina masa belayar 1 jam ke 2 jam setengah.
Ada kali klimaks bagi saya,nenang puas bersama,dayungan ke dalaman maksima.